Identyfikacja wizualna do czego wiedzie i czym skutkuje

Dlaczego projektowanie w dziedzinie: identyfikacja wizualna jest taka ważna?

Identyfikacja wizualna spółki czy instytucji w współczesnych czasach to nic innego, a poprawienie wizerunku marki. Z pomocą przychodzi nam tutaj planowanie wielu aspektów za to odpowiedzialnych. Najodpowiedniej jednak skorzystać z pomocy uczciwej firmy, jaka wykona wszystko za nas samodzielnie. Bez wątpliwości profesjonaliści którzy będą pracować nad tym problemem wiele godz. co na pewno udoskonali rozpoznawalność naszej spółki. Właściwa reklama firmy jest niezbędna i będziemy mieć dobrą opinię sobie wśród klientów.

Identyfikacja wizualna

Tak podając za def. identyfikacja wizualna (ang. corporate identity – CI) to elementarne narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten charakteryzuje ogół znaków i postępowań używanych w firmie w celu pozyskania wyraźnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spomiędzy konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi logo firmowy – logo.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • logotyp
  • kolorystyka
  • czcionki
  • zasady postępowania z powyższymi

W wyniku ukończenia identyfikacji wizualnej powstaje na ogół tzw. książka znaku, która obrazuje wszelkie składowe.

W ramach identyfikacji powstają częstokroć także elementarne nośniki wizerunku marki:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *