Jak działa marketing mobilny

Zainteresowanie serwisami społecznościowymi takim jak Facebook wiąże się, ze sporymi możliwościami, jakie proponuje im reklama na witrynach serwisu. Inwestycje w reklamę mobilną są z każdym rokiem zwiększają się. Powodem tego jest, to że widzą w tym sektorze reklamowy pokaźne zyski.

Kluczowymi odbiorcami aplikacji mobilnych są konsumenci na rynkach kiełkujących. Oni sobie doceniają korzystanie z internetu w urządzeniach przenośnych takich jak smart-fon. Wiele firmy, które są globalnym potentatami, stara maksymalnie wykorzystywać możliwość, jaką przynosi marketing mobilny na witrynach portali społecznościowych. Zasadniczym celem tych spółek jest naturalnie Facebook. Jest tak wpływowym narzędziem promocji, że tworzy się kampanie reklamowe specjalnie pod ten portal społecznościowy. W czasach, w jakich egzystujemy Facebook jest jednakowy z internetem.

Prognozowania ekspertów pochłaniających się reklamą dotyczące marketingu mobilnego na portalach społecznościowych, mówią, że zyski z tego typu kampanii reklamowych wzrosną czterokrotnie w 2014 roku.

Z czego biorą się tak spektakularne wzrosty?

Opieraj się na sumie telefonów komórkowych, a także ich ilości, która ciągle się zwiększa. Aktualnie szacuje się, że jest ich prawie 6 mld. Proporcje internautów, którzy rewidują sieć za pomocą komórek i innych ustrojstw przenośnych, do komputerów domowych jest to ok. 79% do 25% na rynkach krajów rozwiniętych.

W państwach rozwijających, takich jak Polska, gdzie Facebook cieszy się dużym zainteresowaniem, są rozwijane aplikacje na telefony różnych typów i generacji. Wiąże się, to z tym, że nie każdego obywatela stać na najnowszy telefon. Aplikacje dające szansę korzystania z internetu na starszych telefonach, wykracza po za liczbę 2 tysięcy.

Widać, że firmy, które inwestują w marketing mobilny są w stanie wygenerować znaczne przychody, po wcześniejszych lokatach w tego typu reklamę. Wiele korporacji korzysta z tego typu reklamy, czerpią zyski, jednak czy drobniejsze firmy potrafią wykorzystać Facebook do swoich celów? Czas pokaże. Jedna sprawa nie podlega dyskusji, warto już teraz zainteresować się tą sferą współczesnego marketingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *