Jak się zdrowo prowadzić

Każda kobieta ma taki czas, w którym chce przerobić proporcje swojego ciała, bo stan ich figur jest daleki od ich aspiracji. Ażeby zgubić zbyteczne centymetry i kilogramy – należy wykonać dużo pracy. Skutki przyjdą jedynie w momencie, kiedy przeznaczymy gigantyczną ilość pracy temu zadaniu. Dieta nie może być efektywna jeżeli nie zostanie podparta ćwiczeniami fizycznymi.
Tylko skąd wiadomo, czy konkretną dieta warto zastosować ? Eksperci twierdzą, że w elementach diety powinny się znaleźć:

Ćwiczenia
Spożywanie różnorodnych produktów spożywczych ze wszystkich grup spożywczych
Być aranżowana przez akredytowanych profesjonalistów
Popieraj powolny i konsekwentny spadek masy ciała
Regulacje porcji
Malutkie przekąski między wiktami
Nie należy się skupiać głównie na suplementach
Obejmować małe racje żywieniowe
Poradach dietetyków
Wypijanie dużej ilości wody

Odmienną sprawą jest znalezienie diety, która odpowiada potrzebą kobiet, która chce zredukować dużą pupę. Dopasowanie kapitalnego schematu redukcji kilogramów, który przyniesie znaczne efekty nie jest prostą kwestią. Aby schudnąć na dobre i załapać się na efekt jo-jo, trzeba dopasować dietę, która będzie odpowiadać ciału i rozumowiodpowiednia dla ciała i poczucia smaku.
Dla wielu ludzi utrata sporej ilości kilogramów jest przewlekłym przedsięwzięciem. Najbardziej chodliwe diety są często przynoszą efektów na dłuższą metę. Na szczęście badania dietetyków wykazały wiele bezcennych strategii, które powiększaj możliwość na ciągłą stratę wagi.

Dziesięć punktów, które muszą się znaleźć w każdym programie odchudzającym.

1. Ćwiczenia mają zasadnicze znaczenie dla utraty wagi jest podstawą każdej diety
To nic nowego, lecz duża liczba ruchu jest najważniejszym faktorem, który przekłada się na sukces diety i utrzymania wagi ciała. Pomocne przy tym będą co najmniej 30 minutowe sesje, 5 razy w tygodniu. Wystarczy zrezygnować z mpk czy samochodu i do firmy chodzić na nogach. Jeśli rezydujesz na wysokich piętrach, zrezygnować z windy na rzecz schodów (wspinanie się na piętro sprawi, że wzmocnimy nogi i pupa stanie kształtna).

2. Poprawa parametrów mięśniowych
Hartowanie mięśni sprawia, że ciało musi się żywić, co za tym idzie ciało spala więcej kalorii dla utrzymania ich parametrów. W swojej książce „Strong Women utrzymać wysmukłą sylwetkę”, Miriam Nelson, Tufts University eksperymentator wykazał, że gromada kobiet stosujących dietę wykonały ćwiczenia, wagę straciło 44% więcej niż te, które były bierne.

3. Zapisy w notatniku żywieniowym
Zapisywanie notatnika powoduje w naszym menu rozległe poprawki. Czarno na białym widzimyJasno i wyraźnie widzimy, co spożywamy, i co z tej listy powinno się wyeliminować.

4. Zadbać o zdrowie witalne, a nie trwałej utracie wagi
Zbyt wiele osób żyje w przeświadczeniu, że chudy człowiek to zdrowy człowiek. Nie należy koncentrować się na drakońskich dietach, tylko powinno się skupić na różnorodności przyjmowanych pokarmów.

5. Wsparcie w grupie
Kluczem do zmniejszenia kilogramów na czas dłużej nieokreślony jest grupa. W jej strukturze są ludzie, którzy będą mieli motywacje większą od poszczególnych członków. Ich motywacja buduję pozostałą część grupy.

6. Utrata masy ciała i korekta posiłków
Wprowadzenie posiłków w kształcie „Super-size” i dużych porcjach w restauracji, nasza idea jedzenia w normalnych rozmiarach poszła w niepamięć. Warto posiadać świadomość ile nasze ciało tak naprawdę potrzebuje przyswoić sobie pożywienia. Warto zwrócić uwagę jak jemy, , odłożyć widelec w momencie kiedy czujemy się najedzeni.

7. Powolne odchudzanie z drobnymi transformacjami
Trzeba pamiętać, że np.: utrata 15 kg w dwa tygodnie, to nie powód do świętowania. Tu taj zwracam uwagę, że w tych 15 kg utraconych będzie się mieścić woda i mięśnie, a nie pożądany tłuszcz. Ponieważ tkanka mięśniowa ma główną rolę w zachowaniu się metabolizmu, gubią ją – zmniejszamy metabolizm, co przekłada się na wolniejszą stratę wagi. Zmniejszenie tkanki tłuszczowej najlepiej uzyskać po przez wolną, nadzorowaną utratę wagi. Dzięki niewielkim poprawkom, przy wyeliminowaniu z dziennej diety 250 kalorii oraz dołożeniu ćwiczeń fizycznych można utracić do około kilograma tygodniowo (głownie samego tłuszczu).

8. Jedzenie wolno skutecznie eliminuje bezużyteczne kilogramy
Korekta tempa spożywanych pokarmów pozwala uświadomić sobie, kiedy tak naprawdę bywamy najedzeni. To dlatego, że od chwili włożenia do ust pierwszego kęsa, mózg potrzebuje 20 minut na wygenerowanie informacji o stanie sytości. Wolne konsumowanie posiłków równa się utrata kalorii oraz całkowitą radość z tego co się zjada.

9. Zrzucanie kilogramów przez jedzenie małej liczby tłuszczu, lecz należy robić to w rozumny sposób
Wiemy, że zredukowanie wysoko-tłuszczowych na rzecz nisko-tłuszczowych produktów w diecie jest pomocne w utracie wagi. Bo jeżeli konsumujesz więcej kalorii niż organizm wymaga. To normalną reakcją ciała jest, że nadmiar będzie przerabiał na tkankę tłuszczową. Jedzenie mniejszej ilości posiłków, które zawierają tłuszcz pomoże Ci wyszczupleć.

10.Dieta
Wariant zadowalającej diety ma znaczenie. Ażeby terapia odchudzająca powiodła się, to warto sięgnąć do programu dieta dąbrowskiej. Zrównoważona metoda, która przynosi efekty na długie lata.

Podsumowując widzimy, że zdrowie i dobre samopoczucie to kwestia kilku czynników. Istotą są: porządna dieta i wysiłek fizyczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *