Jaki wydźwięk ma reklama w internecie

Jak promować swój small business online

Rozpoczniemy od kilku wskazówek, jak można zwiększyć ruch na twojej stronie firmowej umieszczonej w Google za pomocą optymalizacji, social media jak również marketingu nastawionego na wymagania konsumenta.

Ruch na stronie jest uzależniony od zajmowanego miejsca w przeglądarce

Boty przeglądarki Google posiadają, to do siebie, że nie indeksują wszystkich stron od razu. Ale to nie przeszkadza, aby konsument nie dotarł do strony firmowej. Jeśli wpisze adres strony, to ona pojawi się. Tylko klient wyszukując usługi, a nie konkretnego adresu, to jeżeli strona nie jest za indeksowana, to jej nie pokaże google. Taką stronę firmową należy zindeksować. Są na to różne sposoby. Robi się, to za pomocą kilku metod: RSS, katalogi firmowe jak również odsyłacze z zaprzyjaźnionych witryn, które są często odwiedzane przez boty.

Budowanie wartościowej konstrukcji strony

Konsument może być wybredny, jeśli witryna będzie słabo intuicyjna, to ewentualny klient zrazi się do niej i będzie ją omijał kolejnym razem, jeśli taką spotka. Stronę należy skonstruować, tak żeby była przyjazna dla klienta. Klient musi mieć w zasięgu wzroku wszystkie informacje których poszukuje np.: informacje adresowe, usługi, profil działalności firmy, stopień doświadczenia.

Reklama w internecie

Jest to najważniejsza kwestia dla strony firmowej. Dzięki z optymalizowanej stronie pod konkretne słowa kluczowe można przeprowadzić kampanię reklamową w internecie. Są dwie możliwości, które prowadzą do oczekiwanego efektu. Pierwszą z nich jest pozycjonowanie słów kluczowych, które pojawiają się wynikach organicznych. Za to odpowiadają firmy zajmujące się w tego typu usługach. Drugą opcją promocji jest reklama Ad Words. Ona jest uzależniona od środków finansowych, jakie planują przeznaczyć firmy na efektywne wypromowanie się w internecie za pomocą tej usługi. Ad Words daje wiele dobrego efektu tylko wtedy, kiedy tych pieniędzy na reklamę w internecie jest na prawdę sporo. Pieniądze na kampanię reklamową muszą być liczone w tysiącach, jeżeli firma myśli być konkurencyjna. W wypadku zwyczajnego pozycjonowania pieniądze na reklamę będą uzależnione tylko od poziomu trudności frazy na, którą dana firma myśli zaistnieć w Google.

Poziom świadomości szefów, niektórych firm, co może dać wysoka pozycja w przeglądarce, jest mały. Moim zdaniem jest to sporym błędem z ich strony. Reklama w internecie cały czas rozwija się. Z każdy rokiem przynosi większe korzyści. Jej możliwość progresu jest bardzo obiecująca na Polskim rynku wyszukiwarek, a że liczy się tylko jedna – Google, to jako szef firmy, musisz wszystko zrobić, by być w niej widocznym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *