SEO po zmianach

pozycjonowanie rzeszówI znowu przyglądamy się powtórce z rozrywki – Google nie ustaje w walce z branżą SEO, a dokładnie tzw:” Black SEO”. Przeróbka algorytmu została przeprowadzona przez informatyków Google w pierwszym weekendzie października 2012 roku. Czyli dzisiaj rano, wszyscy wracający do roboty po weekendzie od razu monitorował swoje rezultaty, jak również zagłębiał się w wpisy na branżowych forach, w jakich aż kipiało niespójnymi emocjami. A co z tego wynika, to faktycznie nic. Tak jak i ostatnim razem, tak i teraz – jedne firmy zauważają u siebie dostrzegalne spadki, jak i dobitnie wzrostu dzięki wdrożeniu algorytmu.

W jakim zamiarze mają służyć zmiany algorytmu nazywanego Pingwinem?

pozycjonowanie rzeszówA mniej więcej temu, co zawsze, czyli pod przykrywką polepszenia tzw.: wyników wyszukiwania, wprowadza przeróbki, które mają służyć zarabianiu lepszych zysków z reklam. Najświeższa zmiana algorytmu jest nastawiona na strony, które pozycjonują się na ścisłe dostosowanie np.: ” zdumiewający cieśla łodź”. Określa się, to Exact Match, a Google potrzebuje pogmatwać szyki firmą zajmujących się pozycjonowanie rzeszów. Centralnym celem korporacji są przychody z Ad Words, a mianowicie nakłonienie internatów, ażeby skupili się na tego rodzaju wynikach, a nie na wynikach organicznych.

A jak rzeczywistość w internecie?

pozycjonowanie rzeszów Jeżeli Google myśli, że duża część internautów wierzy w ich słowa, że po uruchomieniu „ulepszeń” do algorytmu, wynikiem jakie będą się pojawiać na czołowych miejscach są o wiele więcej wartościowe po zmianie, to chyba pragnie wierzyć, że wszyscy są tumanami.
Jak poprzednio, tak i teraz w wynikach na pierwszej stronie wyskakują strony, co nie posiadają nic wspólnego z częścią merytoryczną. Wiadomo jakaś Pani Monika, czy Pan Marcin, co sporadycznie korzysta z internetu, albo nie przeszukuje jego zasobów jak młodsze pokolenia, jak czegoś będzie szukał i zobaczy co się dzieje w topach, to wybierze z wiadomych względów rezultaty w Ad Words.

Pierwsze dni zawsze są stresujące dla osób, które zajmują się zawodowo pozycjonowaniem i z tego żyją. Klienci będą telefonować z pretensjami, jednakże za pewne tak samo, jak ostatnio wszystko zostanie sprowadzone do normy. Następna wymiana poglądów na forach na pewno nie zaszkodzi branży SEO, a wręcz przeciwnie. Następne przeróbki algorytmu owocują tym tylko, że ekspert z seo staje się co raz bardziej zdolny i ma co raz bardziej wymyślne sposoby na otrzymanie najdogodniejszej pozycji dla swojej strony, czy strony klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *